Załatwianie spraw oraz skarg i wniosków
Przyjmowanie i załatwianie spraw oraz rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z przepisami:
- Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz.1071,z późn. zm.)
- Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji , przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46)
- Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Makowie Mazowieckim, który jest Załącznikiem do Zarządzenia Nr 1/2010. Powiatowego Lekarza Weterynarii w Makowie Mazowieckim z dnia 17 maja 2010 r.
Skargę lub wniosek można wnieść na piśmie w następujący sposób:
- Pocztą na adres pocztowy: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Makowie Mazowieckim ul. Mazowiecka 7, 06-200 Maków Mazowiecki;
- Osobiście w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Makowie Mazowieckim ul. Mazowiecka 7, 06-200 Maków Mazowiecki;
Powiatowy Lekarz Weterynarii lub jego Zastępca przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki w godz. 8.00 – 9.00. W przypadku, gdy dzień wyznaczony do przyjmowania w sprawach skarg jest dniem ustawowo wolnym od pracy, interesanci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.
Pracownicy Inspektoratu przyjmują interesantów w sprawach skarg codziennie w godzinach pracy.
Skargi i wnioski wpływające do Inspektoratu podlegają wpisowi do rejestru skarg i wniosków, prowadzonego w sekretariacie Inspektoratu. Rejestracji podlegają skargi wnoszone pisemnie, telegraficznie, za pośrednictwem telefaksu, poczty elektronicznej oraz ustnie do protokołu.
Skargi i wnioski wnoszone do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Makowie Mazowieckim powinny zawierać imię i nazwisko (nazwę) i adres wnoszącego (siedziba) – w tym kod pocztowy.